Skolan <3

Skolan började för två dagar sen och jag är skitpepp!!!!!
Inte...
Jag börjar i åttan i år, så jag får betyg och det känns lite konstigt. Jag vet att det bara är åttan, men jag har höga krav på mig själv, så jag vill få bra betyg! Och mina föräldrar är typ såna mattenördar, de tjatar hela tiden på mig att jag ska plugga matte hela tiden så att jag inte tappar bort grunden. Eftersom Linh gjorde det. de kan vara lite jobbiga ibland...
Men annars har det väl varit kul att träffa alla igen.
Lite off-topic nu, men fan vad Regina Spektor är bra! Man tröttnar aldrig på hennes musik. Jag lyssnar på henne just nu när jag skriver detta inlägget. Helt jävla underbar är hon.
http://www.knoxroad.com/wp-content/uploads/2009/06/Regina-Spektor-Far.jpg
Jag fyller förresten år om 10 dagar, hihi.

Kommentarer
Postat av: linnowa

Samson ♥

2009-08-22 @ 01:14:17
URL: http://linnowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0