I'm gonna lay right down here in the grass, and pretty soon all my troubles will pass

Jag brukar hata folk som whinar över att det är skitkallt och att Sverige kan dra åt helvete på grund av det (HUR FAN SKA ETT LAND KUNNA DRA ÅT HELVETE?), och att de längtar till sommaren. Det brukar vara skitmånga som skriver det på vintern, därför så tycker jag att det jag kommer skriva härnäst är pinsamt, men JAG VILL ATT DET SKA BLI SOMMAR! Eller åtminstone vår. Jag vill att det ska bli tillräckligt varmt så att man slipper ha tjocka jackor och istället kunna ha tunna sommarjackor på sig.

Sen så kom jag på att jag inte har läst på skitlänge! Den senaste boken jag läste var Stardust, och det var för någon månad sen. Jag var ju fan en riktig bokmal innan! Egentligen har jag Howl's Moving Castle hemma som jag kan läsa, men orkar inte läsa en engelsk bok just nu, jag vill läsa på svenska.
Har ni något tips på bra böcker?

En bild som togs för två år sen. JORDGUBBAR! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv:

Jag veeet XDDDDD funderar på att sluta blogga haha :((

2010-03-31 @ 16:35:44
URL: http://obalans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0