James

Shit.. Jag kommer ihåg när jag var helt beroende av James McAvoy, det var någon gång förra sommaren. Penelope var nog den första filmen jag såg som han var med i, förutom Narnia.. Sedan fick jag reda på att han var med i Atonement, genom älskade IMDb. Efter det så laddade jag ner dom senaste filmerna som han var med i med full fart. Min favorit är nog The Last King of Scotland. Fy helvete vad bra den är. Jag blev sur efter att jag hade sett Wanted, för efter det var det slut på filmer som han var med i. Fan, kan inte vänta för att se fler filmer med James, för han är grym. Shit, jag skrev "grym"... Blä.
The Last King of Scotland är fan värd att köpa, eller alla är det, men jag är pank just nu. Håller på att spara till för många saker.


Kommentarer
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Extremt bra film!

2009-06-24 @ 14:05:27
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: Åsa

Haha heej Anna. =D

2009-06-24 @ 15:02:48
URL: http://babbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0