crazy about exercising

Gissa vad jag ska göra imorgon? Jo, jag ska vakna vid fem på morgonen och sedan ska jag cykla till gymmet och träna med Jessica en stund innan skolan börjar. Visst låter det trevligt? En av anledningarna till att vi kommer att göra detta är för att vi ska vara pigga i skolan efteråt, men att vakna så tidigt... Det känns som om att vi kommer vara trötta mer än pigga i skolan för att vi har vaknat så tidigt. Klockan är tjugo över 8, jag borde kanske gå och lägga mig snart, haha.



Kommentarer
Postat av: I D A :)

nu drar jag igång en FOTO TÄVLING. Om du vill va med och tävla med 1 bild så kan du antingen lägga upp bilden på din blogg och skicka länken till mig. Eller så kanska du har 1 bild på din blogg som du vill tävla med då skickar du bara den länken med. Men du får bara tävla med 1 bild. Om du vinner kommer du och 3 till synas i min meny längst ner. I ungefär 2-3 månader. Jag kommer med att lägga upp något inlägg då och då och berätta lite om din



blogg och länka till dig och dom 3 andra deltagarna som då vunnigt. Men allt deta kan hända om du nu är med och vill försöka att vinna. Men din bild.

Låter inte det bra?

Tryck här för att va med

http://idaelfs.blogg.se/2010/may/foto-tavling.html#comment



du kan läsa lite mer där. För att förstå mer.

Fråga mig om jag har varigt otydlig eller något.

Lycka till!

2010-05-03 @ 12:23:18
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0