Vietnam p.5 Ngu Hanh Son mountains

Vi var på något ställe i Da Nang med tempel och kullar/"berg", som vi klättrade upp på. Man var tvungen att klättra upp genom skitbranta trappsteg, som inte ens var riktiga trappsteg, och klättra upp genom ett hål till toppen. Jag skrapade i mitt knä på vägen upp, men det var värt det. Utsikten från toppen var skitfin.



Efter det så skulle vi upp på den högsta.

Det var skitjobbigt att komma upp. Man skulle upp för skitmånga trappsteg och det varmt som satan ute.
Ok, jag ser helt sur ut, men jag var trött och varm, hehe.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv:

Ja du har rätt i att de bör granska mer uti de som kommer hit. Problemet är väl att det är så många som kommer samtidigt och att alla håller ihop. Du vet de där uttrycken "då hämtar jag mina kusiner" osv, det är ju för de håller ihop vad de än gör. Om någon skulle råna en bank så skulle hela h*ns släkt förneka det. Tycker det är synd, eftersom då blir oftast en oskyldig straffad.



"De tar in fler människor som förstör i Sverige, jobbar svart och lever på socialbidrag och försöker inte ens att skaffa ett riktigt jobb."



Det är precis det där som gör mig irriterad, de kommer hit och ja... skiter i systemet. Och om någon svensk skulle påpeka att de inte får göra så, så skulle de bli kallade rasister. I det här sammanhanget så är det där "typisk" blatte-attityd (hm), enligt mig. Tycker dock att det är synd att så fort EN gör fel så dras ALLA över en kam.

2010-03-02 @ 20:15:58
URL: http://obalans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0