Deutschland

Linh och Linh fran Tyskland kom förra veckan och vi har gjort massa grejer! Vi har varit pa Nova Lund, akt till Tivoli i Köpenhamn, varit i Kristianstad och sa vidare. Igar akte jag till Tyskland med en bat/färja och sov pa en fönsterkarm, vilket ledde till att jag hade ont i ryggen hela dagen idag. Vi kom fram i Rostock klockan 6.30 pa morgonen och jag har varit i Berlin hela dagen. Fy, vad Berlin ar stort och fint! Kommer att vara har i en vecka eller tva. Bilder kommer jag inte att orka ladda upp förran om jattelange. Det ar forresten jattevarmt har, eller det var det idag i alla fall. <3
Kram, ha det bra i Sverige! Jag kommer i alla fall ha det bra och skitkul har i Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0