Jag älskar inte regn

Våra lärare hatar oss!!!!! De vill att vi ska dö av förkylning och vara tvungen att stanna hemma hela sommarlovet. Nä, men idag fick vi vara utomhus när det ösregnade, i några timmar, innan de släppte iväg oss. Jag var inte ens en av de som spelade fotboll, men jag tyckte ändå att det var för jävligt att vara ute i skitväder.

För några dagar sen fick jag reda på att jag ska åka till Tyskland på sommarlovet!!! Är så himla glad för jag har aldrig varit utomlands på sommaren. Linh, min kompis från Tyskland, åker hit till Sverige och kommer att vara här i någon vecka eller två. Sen ska jag följa med henne dit, woo!

Passade på att fota lite, har inte gjort det på länge eftersom min syster har lånat min kamera.


Kommentarer
Postat av: jessica

då gjorde jag rätt val att inte gå till skolan idag :DDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-06-07 @ 21:23:31
Postat av: Annika M Sriwanna

fina bilder :)

2010-06-10 @ 22:13:36
URL: http://sriwanna.se
Postat av: Joey

regn kan va mysigt ;P

2010-06-14 @ 11:30:35
URL: http://hunsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0